2015. November 17.
Valami elkezdődött. Egy technológiai forradalom kellős közepén járunk. A világ másodpercenként változik és nekünk is állandóan változni, változtatni kell, ha tartani akarjuk a lépést. De azt is tudjuk, hogy a változás, legyen jó, vagy rossz, mindig nehéz. Kihívás elé állít, próbára teszi a türelmünket és sokszor a pénztárcánkat is. Folyamatosan új lehetőségeket és új kitörési pontokat keresünk. Hogy miért? Mert tudjuk, hogy aki lemarad, az kimarad. És mi nem akarunk kimaradni.
Ma jobban, mint a történelem során bármikor, a személyes sorsunk és a vállalkozásunk jövőjének irányítása sokkal kevésbé van a mi kezünkben. Külső körülmények kényszerében kell, hogy megtaláljuk a helyes irányt, és szinte „tökéletes döntéseket” kell hoznunk, ha talpon akarunk maradni. Ezért ahhoz, hogy mindig a fejlődés útján járjunk, folyamatosan szembe kell tudnunk nézni a helyes és hibás lépéseinkkel. Mérlegre kell tennünk a jót és a rosszat is, hogy tudjuk, mire építhetünk és mi az, ami javításra szorul. Nézzünk egy példát!
Te is tudod, hogy a vevőid számára az vagy, akinek látszol. Az alapján ítélnek meg, amit a névjegykártyádon, a kirakatodban, vagy az irodádban látnak. És mindezt szinte a másodperc törtrésze alatt döntik el. Ezek a pillanatok alatt meghozott ítéletek aztán hónapokra, évekre, akár évtizedekre rögzülnek. Fellebbezésnek helye nincs. Csak hosszú, szívós, kemény munka, nem kevés idő, energia és pénz révén sikerülhet megváltoztatni azt a képet, amit a vásárlók az első benyomás alapján alakítottak ki rólad. És akkor tedd fel magadnak a kérdést: megengedheted-e magadnak, hogy a megismételhetetlen, egyszeri „első találkozás” rosszul süljön el? Tudod vállalni egy rossz megjelenés, egy rossz benyomás kockázatát? Nem lenne jobb tudatosan felkészülni a „sorsdöntő randira”? Ha az utolsó kérdésre a válaszod igen, akkor olvass tovább.
A Nyomdai megoldások pontosan ezért jött létre. Az életre szóló első pillanatok és felejthetetlen első benyomások miatt. Azért, hogy az első perctől a legjobb, legelőnyösebb arcodat mutathasd az ügyfeleidnek, partnereidnek. És ezért hisszük, tudjuk azt, hogy ehhez forradalmasítanunk kell a nyomtatás világát.
Miért kell forradalom a nyomtatás világában? Miért nem maradhat minden a régiben? Eddig, ha egy átlagos vállalkozó pl. névjegykártyát, vagy szórólapot szeretett volna, besétált egy találomra kiválasztott nyomdába és leadta a rendelést. A nyomda nem kérdezett semmit, legyártotta az anyagot és kiszállította a kész terméket. A vállalkozó örült, hogy van olyan kommunikációs eszköz, amihez nyúlhat. Aztán kiderült, hogy a vásárlók nem igazán vannak elragadtatva sem a szórólaptól, sem az új névjegykártyáktól. A szórólapkampány kifulladt, a legtöbb A/4-es lap a kukában landolt, a remélt új ügyfelek sehol. Teljes csőd.
Miért? Ki hibázott? A vállalkozó, aki szeretett volna egy jó promócióra felépített közterületi kampányt? A nyomda, aki hibátlanul, határidőre kivitelezte az anyagokat? Nem. Senki sem hibázott Egyszerűen csak hiányzott valami a rendszerből. Egy olyan „szakértő”, aki nem csak az ügyfélnek tudott volna jó tanácsokkal szolgálni, hogy mitől lesz igényes és hatékony egy szórólap, hanem érvényesíteni is tudta volna az ügyfél érdekeit a gyártás folyamatában. Egy olyan „közvetítő”, aki képes lett volna versenyképes árakat és magas minőséget „kikényszeríteni” a nyomdából, de lehetősége lehetett volna arra is, hogy jobb, kreatívabb megoldást javasoljon az ügyfélnek.
A Nyomdai megoldásokra úgy tekintünk, mint a hiányzó láncszemre. A nyomtatás forradalma nem a harcmezőn, vagy a barikádon kezdődik, hanem itt és most. A kérdés csak az, hogy te is a részese akarsz lenni, vagy a partvonalról nézed a melletted elhúzó versenytársakat? A döntés csak rajtad áll.