2016. Október 20.
Akkor vagyunk elégedettek, amikor Te az vagy. Amikor megtaláljuk Számodra a legjobb megoldást, azt a legmagasabb minőségen és a lehetőségekhez mérten a legkedvezőbb áron tudjuk Neked nyújtani.
Igen… az első az ügyfél. Ugyanakkor, mint minden kapcsolat, a mi kapcsolatunk az ügyfeleinkkel is kétoldalú. Mindkét fél részéről szükség van nyitottságra, együttműködésre.
Ezúton szeretnénk már meglévő és leendő ügyfeleink részére néhány pontban összefoglalni a rendeléssel kapcsolatos legfontosabb információkat.
Minden esetben adunk ajánlatot az érdeklődő által megadott specifikációk alapján, legyen szó plakátról, molinóról, borítéknyomtatásról, jegyzettömbről, szórólapról, vagy bármely más nyomdai termékről.
A névjegykártyáink ára weboldalunkon van feltüntetve, ahol mindenki tetszés szerint kiválaszthatja számára a legmegfelelőbbet. Egyedi rendelés (méret, mennyiség, stb.) esetén elektronikus levelezés útján egyeztetünk az árral kapcsolatban.
Ha weboldalunkon keresztül rendelsz, mindig felhívunk, hogy a részleteket személyesen is megbeszéljük.
Az ajánlatadáskor fontos tényező a mennyiség. Minél többet rendelsz, annál olcsóbb természetesen :) Amennyiben a rendelt mennyiség eltér az ajánlatban szereplő mennyiségtől, a gyártás előtt mindenképpen egyeztetünk az esetleges árváltozásról.
Amennyiben grafikai szerkesztésre van szükség, minden esetben elküldjük jóváhagyásra, mielőtt neki kezdünk a gyártásnak. Légy szíves, mindig alaposan vizsgáld át, mielőtt jóváhagyod; hiszen sokkal kellemetlenebb a terméket újra legyártani. Igyekszünk odafigyelni, hogy azt készítsük el, amit kértél, de a korrektúrára mindig szükség van, hisz több szem többet lát. Ha jóváhagytad a terméket, és mi a jóváhagyásod alapján készítettük el, az esetleges változtatásból, újra gyártásból eredő költségek Téged terhelnek.
Rendeléskor mindig kapsz visszaigazolást, melyben minden fontos információ szerepel: számlázási-, szállítási adatok, árak, bankszámlaszámok, stb. Mindig ellenőrizd le, hogy minden egyezik-e, hiszen kellemetlen, mikor rossz címre megy a szállítmány, vagy rossz névre szól a számla. Mindkettőnk érdeke.
Mindig igyekszünk a lehető legrövidebb határidővel, rugalmasan, az igényeidhez mérten dolgozni. Bármit meg lehet velünk beszélni, tettünk már csodát! :D
Ugyanakkor vannak termékek, amik a gyártásból kifolyólag több időt vesznek igénybe (nyomtatás, száradás, varrás, stb.). Megértéseteket köszönjük!
Érdemes ellenőrizni a terméket átvételkor, hiszen nagyon-nagyon-nagyon-nagyon ritkán, de előfordul néha, hogy mi is elrontunk valamit. :D Nem szeretnénk, hogy átverve érezd magad, hiszen, ahogy legelőször is írtam, a Te elégedettséged számunkra a legfontosabb.
Még egy apróság: ha mi szépen teljesítettük a rendelésed, kérlek Te is teljesítsd szépen a számla értékének rendezését. Nagyon nem szép dolog, ha veszekedni kell a fizetés miatt.
Minden egyéb információt megtalálsz a weboldalunkon: http://nym.hu/images/nym-aszf.pdf
Ja és még valami: ha elégedett voltál, gyere újra hozzánk! rendeles@nym.hu