2015. Június 17.
A Roll-up állvány nagyszerű módja lehet annak, hogy jó benyomást keltsünk ügyfeleinkben és leendő üzleti partnereinkben. Ütős megjelenéssel, profi kivitellel nagyot robbanthatunk, jó esetben maradandó benyomást kelthetünk. A Roll-up segítségével különösen feltünő és hatásos megjelenést érhetünk el.
Roll-up tervezése során számtalan stílus jöhet számításba, függően a megszólítani kívánt közönségtől, a kiállítási tértől, és az általunk bemutatni kívánt terméktől vagy szolgáltatástól. Ugyanakkor, mint minden egyéb nyomtatott marketing anyag esetében, itt is fontos megbizonyosodnunk afelől, hogy üzenetünk egyértelmű, és célba talál.
A tervezés során nagy a kísértés, hogy minél részletesebben kitöltsük a felületet, mondván "Én fizetem a bannert, legyen rajta minden!" Azt gondolhatnánk, attól egyértelműbb az üzenet, ha alaposan körbejárjuk a témát, szinte "szájba rágósan", ne adj isten, így szeretnénk spórolni a marketingen. Azonban képzeljük magunkat közönségünk helyébe, amely akkor szembesül először termékünkkel. Ha 10-15 képpel és nagy terjedelmű szöveggel sokkoljuk, képtelen kiszűrni a lényeget, csak türelmetlenné válik, és elveszíti érdeklődését.
A kevesebb néha több! Sőt! A Roll-up állványon csak a legszükségesebb információk szerepelhetnek, kitöltve a nyomatot egy meghatározó színnel vagy képpel, mely vezeti az olvasó tekintetét. A részletek tisztázása az értékesítéső feladata.
A kevesebb fotó, kevesebb szöveg, kevesebb rendetlenséget okoz, ellenben nagyobb hatással bír!
Van néhány dolog, amit érdemes szem előtt tartani tervezéskor:
Több szempontot figyelembe kell vennünk a Roll-up állványunk megtervezésekor, ahhoz hogy kiemelkedő és hatásos legyen. De az egyik legfontosabb, a "kevesebb, néha több" elv betartása. A legszükségesebb információk megjelenítésével és egy ütős képpel nagy sikereket érhetünk el.
Légy kreatív, ne félj merésznek lenni! Hidd el, kifizetődő!